Fórum

Základy pro hraní DS her


Keoki
[1] Vložil/a anonymní uživatel/ka dne 17.12.2016 v 15:09:59, Odpovědět
 IP hash: b53f4d8ddc8d93db

Zdravím,

chtěl jsem se zeptat, jestli jsou někde vysvětleny některé základní aspekty Pokémonních her. Mám tím na mysli věci jako: Povaha, IV, EV, Eggmoves atd. Jsem začátečník, v roce 2007 jsem hrál na GBC II. generaci, pak dlouho nic, až teď (letos v květnu) jsem přešel na GEN VI- Y. Nechci jen tupě chytat Pokémony bez těchto znalostí a trošku se do hry ponořit. Ano, vím, na googlu je toho spousta. S angličtinou sice nemám obzvlášť velké problémy, ale tuhle věc bych přece jen možná raději nalouskal pěkně v češtině, popřípadě se někoho doptal. Předem díky za jakékoliv info :)



John Beak
the Nearly Ultimate One
Trolling is a art | Design Your Universe
John Beak's Website | PokéSport (VGC)
[2] Vložil John Beak dne 17.12.2016 v 17:54:06, Odpovědět
 IP hash: 6a9b985f168657f5

Jakých her se Tvůj dotaz týká? Základy jsou všude stejné, ale konkrétní mechaniky se trochu liší hru od hry.

O kus vedle máme téma o tréninku pokémonů v Sun & Moon, které vzniklo v době, kdy hry zrovna vycházely a od té doby jsme ho neaktualizovali. Téma zachycuje spíš změny v mechanikách od posledních her, takže asi pro Tebe nebude úplně dobře čitelné.

Mám v plánu během příštího měsíce na tohle téma napsat sérii článků pro Sun & Moon. Sleduj fórum; přijde to.



[3] Vložila Behold3r dne 17.12.2016 v 18:08:47, Odpovědět
 IP hash: b2bedef06f2a4f84

[1] : Stručně a neodborně trochu základů:

Povahy jako takové nemusíš řešit protože jsou vizualizované v summary pokémona - koukni na výpis statistik, statistika růžovou barvou je posílená a statistika modrou barvou je zeslabená (pokud žádné nejsou vybarvené, tak má pokémon neutrální povahu).

IV jsou nejnáročnější z těhle věcí a současně mají nejmenší vliv, takže dokud nebuduješ vyloženě vypilovaný kompetitivní tým, kterým jsi si jistý, tak je tolik neřeš.