Anime

Seriálové řady >> Johtovy cesty

Počítačový zápas

Je překrásný den a naši přátelé pokračují na své cestě do Azalkového města. Rakeťáci mezitím číhají v lese, mají v plánu vykopat jámu a chytit do ní svou příští kořist. Objeví se trenér pokémonů a navrhne jim čestný zápas. Rakeťáci souhlasí, ale zoufale prohrají se svými pokémony, Arbokem a Weezingem, proti jeho Scizorovi.

Ash něco zaslechne z lesa a vyšle Pikaču to prověřit. Objeví Scizora a jeho trenéra. Scizor je červený, velmi rychlý pokémon, další vývojové stádium zeleného Scytera. Jeho trenér Muramasa mu říká Masamur nebo Šarlatový blesk. To, co v lese zaslechli, byl svist jeho letu. Muramasa hledá silné trenéry a doufá, že Ash byl mohl být ten pravý. Ashovi to pochopitelně lichotí a rád přijme pozvání (spolu s Misty a Brockem) do trenérovi školy. Ve škole všichni žáci svého učitele obdivují. Dokud ještě zápasil, všechny protivníky porazil. Nyní už jen předává své zkušenosti mladším.

Jedním z nejlepších žáků je Shingo, rád by si změřil síly s novým příchozím. Když se Ash představí, Shingo zadá dotaz ve svém příručním počítači a pak Ashovi, k jeho překvapení, vypočítává, kdy který zápas vyhrál a který prohrál. Nakonec prohlásí, že zápasit nebudou, protože on by Ashe podle výpočtů porazil. Ash nesouhlasí, ale kluka už to přestalo zajímat a odchází.

Muramasa říká, že Shingo ztratil svůj cíl, už vůbec nebojuje a zajímají jej jenom tabulky výsledků. Ash slíbí, že Shinga odtrhne od počítače. Znovu jej vyzve na zápas, ale je znovu odmítnut.

Rakeťáci pozorují Shinga a chtěli by údaje z jeho počítače, možná by se vyhnuli drtivým porážkám. Pošlou Meowtha, aby připojil na Shingův počítač kabel a James chce všechny údaje stáhnout na disk svého počítače. Když Meowth ohlásí, že je kabel připojen, začne Jessie za něj tahat a "stahuje celý počítač". To ovšem neujde pozornosti Shinga, přispěchá mu na pomoc jeho Scizor jménem Břitva, a kabel přestřihne.

Rakeťáci se ohlásí svou znělkou a hodlají bojovat o Shingův počítač. Vyšlou své obvyklé pokémony, Arboka a Weezinga. Shingo před bojem hledá ve své databázi a zjistí, je tam dvojici Jessie a James vůbec nemá. (Jak by mohl mít, když nikdy v žádném regulérním zápase nebojovali.) Rakeťáci jsou zklamáni, nejsou-li tam, není databáze úplná a nestojí za ukradení. Shingo vyšle svého Scizora. Po prvním útoku provede analýzu dvojice Jessie a James a jejich pokémonů. Příliš silní nejsou, Scizor všechny útoky lehce odrazí.

Přichází Muramasa a má radost, že Shingo zase zápasil. Podle Ashe chybí v databázi vztah mezi trenérem a pokémony, který je zápasech důležitý. Navíc má každý trenér svůj styl zápasu a různě využívá dovednosti svých pokémonů. Proto je nutno zápasit a nelze výsledek předem vypočítat.

Nakonec tedy k souboji dojde: Shingo povolá svého Scizora (Břitvu) a Ash zvolí Pikaču. Po komplikovaném souboji zvítězí Ash. Shingo prohrál, protože stále hledal vhodný útok a další strategii v počítači, věřil jen svým informacím, místo aby věřil sobě.

Ash mu poděkuje: "Hodně jsem se od tebe naučil", ale Shingo mu oponuje: " Já jsem se od tebe naučil víc". A už se nechce spoléhat na svůj počítač. Oba svorně prohlásí, že příště až se setkají, budou ještě lepší a zkušenější, stejně jako jejich pokémoni.

Rakeťáci zatím opodál kulhají ze scény

~Napsal/a Carp


  • Komunita
  • Anime
  • Hry
  • TCG
  • Fan
  • Download
  • Ostatní